دیابت با نشت پروتئین چگونه به آن را متوقف
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شوهر من مبتلا به دیابت است و دکتر خود را امروز به من گفت که کلیه او چکه پروتئین، چگونه می تواند این مشکل ما را متوقف کند؟ در واقع، برای همسر مورد شما نشت پروتئین OT به معنی کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است، بنابراین اگر شما wnat به آن را متوقف کند، شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده برای اولین بار.

مشخص شده است که طولانی از لحاظ دیابت می تواند بیماری های کلیوی است که به نام نفروپاتی دیابتی القا کند. بنابراین برای درمان این بیماری، اولین چیزی که همچنین باید کنترل قند خون به خوبی می شود. سپس اقدامات مربوطه را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده

چگونه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری (نشت پروتئین)، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

بنابراین در یک کلمه، برای دیابتی با leaksge پروتئین آنها باید قند خون خود را به خوبی کنترل و سپس پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک نوآوری از traditioanl پزشکی گیاه چینی و خارجی اعمال کنند. با کمک این درمان، تمام علائم ناشی از اختلال کلیوی می تواند رها شوند. چه چیزی بیشتر، بیماری را می توان از ریشه آن معکوس شود.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-treatment/1473.htm





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت با نشت پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: